„Virális”, azaz vírushoz hasonlóan, futótűzszerűen terjedő videót nem is olyan egyszerű készíteni, azonban ez mégis sikerült az Old Spice reklámarcainak, akik 2010-ben megalkották Isaiah Mustafa színész segítségével azt a klippet, amire nem csak a nők figyeltek fel. Az említett reklámfilmben a főszereplő egyetlen felvételben több jeleneten és díszleten röppen át, ami nem csak a színésztől, hanem a kameravezetéstől is komoly odafigyelést és profizmust követelt meg. Az ötlet egyébként Craig Allen és Eric Kallman fejéből pattant ki – a zseniális húzással a nagy múltú márka pillanatok alatt a köztudatba került. A reklám alatt a hogyan készült werkfilmet is megnézhetitek. (Forrás: slrlounge.com)
Olvastad már? Sigma objektívek tesztjei!
Keresés
Támogasd az MLZphoto oldalt!
Ha szeretnél hozzájárulni az MLZphoto weboldal működéséhez, kérlek kattints ide, és légy te is hivatalos támogató!
Vagy hívj meg egy kakaóra:
Vagy egyszerűen használj banki átutalást ("ADOMÁNY" megjegyzéssel): OTP Bank 11773425-04680611
Facebook Követők
Ha tetszik az oldal és naprakész információkat akarsz olvasni a témában, kérlek, nyomd meg a Tetszik gombot és kövess a Facebookon is!