Ezt az Audi reklámfotót játékautókkal, ember alkotta sivatagban készítették

A legtöbb autós reklám testes büdzsével és komoly stábbal keletkezik, ahol adott esetben a legegzotikusabb tájakra is elviszik a bemutatandó járművet. Felix Hernandez (honlap, Facebook, BehancéInstagram), aki a miniatűr fotográfia nagymestere azonban egészen kis költségvetésből is képes kihozni azt, amit máshol csak dollármilliókból oldanak meg. Ezúttal az Audi Middle East, azaz a német márka közel-keleti képviselete adta Hernandeznek a megbízást, hogy az új Q2 jelű terepjáróhoz méltó reklámanyagot készítsen. Mivel viszonylag apró, 1:43 méretarányú Audi Q2 modellekkel kellett dolgoznia, még a szakembernek is komoly kihívást jelentett az élethű ábrázolás.

„Általában 1:18 méretarányú modellekkel dolgozom, de a Q2 bemutatása alkalmából olyan megbízást kaptam, ahol 1:43 méretarányú autókkal kellett képsorozatot készítenem. Ez volt az első alkalom, hogy ilyen apró modelleket fényképeztem.” – mondta Hernandez.

Minél kisebb egy modell, annál nehezebb azt úgy ábrázolni, mintha élethű, 1:1 arányú termékről lenne szó, de Hernandez ezt a problematikát is megoldotta. Szivacsot, LED-eket és smirglipapírt használt a beltéri autóút felépítése során. A sivatagot finom por és víz keverékéből („polvo fino”, egyfajta modellező massza) modellezte aprólékos munkával.

Egyedül ez a fénykép készült a valódi helyszínen

Végül a mesternek szüksége volt egy valódi háttérre is, amit a munkájához felhasználhatott, így az Audi büdzséjéből felhasznált pár fillért, és elutazott Dubaiba, ahol lefényképezte az ikonikus közel-keleti látképet. Aprólékos kézimunka és profi képszerkesztői tudás volt szükséges ahhoz, hogy végül olyan reklámanyagot tehessen le megbízói asztalára, ami teljesen realisztikus hatású lett. A képek alatti videót is érdemes megtekinteni! (Forrás: petapixel.com)

Hirdetések:
Weboldal készítés

.

Ezek is érdekelhetnek...