Az Adobe új szintre emeli a Content Aware Fillt

Aki eddig azt hitte, hogy profin működik a tartalomfüggő felületkitöltés, az most leteszi majd a haját! Az Adobe ugyanis már ebbe a funkcióba is bevonja a „mesterséges intelligenciát”. A „Deep Fill” névre keresztelt kitöltő funkció lelke az Adobe Sensei technológia, ami gépi tanulással (milliónyi kép alapján dolgozó algoritmusok) szinte már tökéletes szinten űzi a kijelölt területek tartalomhoz illő kitöltését. Ezzel szemben a Content Aware Fill csak a kijelölt területet övező pixelekből tud számolgatni, így soha nem lehet annyira jó a hatásfoka – és a végeredmény -, mint a valós képekből tanuló MI végezte munkáé.

A fenti képminták után is érdemes megnézni az Adobe videóját, ami bemutatja e lenyűgöző technológiát, mert a neurális hálózat alapú Deep Fill sokkal többre képes, mint hinnénk! Íme:

Hirdetések:
Weboldal készítés

.

Ezek is érdekelhetnek...

  • Amúgy nem semmi a cucc, és hasznos – de a legtöbben ezt úgy fogják értelmezni, hogy még kevésbé kell odafigyelniük a komponálásra, pillanatra, mert úgyis ki tudja javítani.

    • Polgár Ádám

      Szerintem meg nem. Én úgy fogom fel hogy kevesebbet kell szopóznom a retusálással.

      • Ez nem is baj, hiszen erre van. De csomóan azért retusálnak, mert bénák normális képet csinálni – ezekkel még kisebb esély lesz versenyezni úgy, hogy az ember nem rajzolja át a képeit.

        • Polgár Ádám

          Nem kell aggódnod! Az ilyen hozzáállású emberek képein a deep fill nem fog segíteni! 🙂 Nem attól lesz szar a képük, hogy a belógó kábeleket, embereket, ágakat stb, milyen minőségben tudták kiretusálni.