A Pentax továbbra is elkötelezett híve a tükörreflexes elvnek

Most tekintsünk el attól az egyébként nem épp elhanyagolható részlettől, hogy a teljes fotós világ a túlélésért küzd, és nézzük meg, merre mozdultak a gyártók az elmúlt évek során. Az új irányvonal még a legnehezebben váltó márkák esetében is a tükörnélküliség felé mutat; utolsó belépőként a Canon és a Nikon említhető, akik az Olympus, a Panasonic, valamint a Sony után kaptak csak észbe, és kezdtek el a tükörnélküliség felé nyitni. „A kivétel erősíti a szabályt” – valószínűleg a Pentax megszólítva érezhette magát, ugyanis ők képezik azt a kivételt, akik fittyet hánynak az új „trendnek”, s a tükörnélküliséget csupán divatos hóbortnak gondolják.

A Pentax márka irányvonala továbbra is a tükörreflexesek világa, amit egy frissen kiadott közleménnyel óhajtanak aláhúzni, megerősíteni. A régi-új „Pentax Brand Vision” egy saját weboldalt kapott, ahol vastagon szedett, nagy betűkkel hirdetik, hogy a „Pentax hisz az SLR fotográfia jövőjében”: „Amikor egy SLR tükörreflexes fényképezőgéppel elkészítesz egy felvételt, a fény az objektíven keresztül haladva eléri az optikai keresőt. A képet a szemeddel látod és a szíveddel érzed. Ez az az egyedülálló élmény, amit átérezhetsz, ha egy SLR-t használsz. Nem csak az elkészített fotót élvezed, hanem a képalkotás teljes műveletét kezdve a döntéssel, hogy mit és hol örökíts meg, a képkompozíción a kioldó megnyomásáig. A Pentax volt Japánban az első fényképezőgép gyártó, aki megalkotta a tükörreflexes gépet, s ezzel elérhetővé tette a felhasználóinak a fényképészet, s a képalkotás örömét. A Pentax elkötelezett az SLR fotográfia jövője mellett, így folytatja ennek a fényképezőgép technológiának a fejlesztését, hogy az a felhasználói számára még örömtelibb és élvezhetőbb lehessen, mint eddig bármikor.” – és még folytathatnám, de nem teszem, hanem látogass el te is erre a weboldalra!

Hirdetések:
Weboldal készítés

.

Ezek is érdekelhetnek...