A Hasselblad most már egyértelműen a divatvilág részese lesz?

Igaz, az átcímkézett, „kicsicsásított” Sony fényképezőgép-modellekből már eddig is sejthető volt, hogy a Hasselblad új tulajdonosai merre szeretnék terelgetni a nagy múltú, neves márkát, de tavaly némi reménykedésre adott okot, hogy bezárták az olasz tervezőirodát, ami kitalálta és megrajzolta a Stellar, a Lunar és a többi hasonló förmedvényt. De a vezetőség csak nem adja fel a szélmalomharcot, és továbbra is szembemegy a piaci elvárásokkal: legújabb lépésként a korábban a Bulgari, Prada, Gucci divatmárkáknál hírnevet szerzett Perry Oostingot szerződtették le a Hasselblad élére, vezérigazgatói posztra.

perryoosting

Perry Oosting, a Hasselblad csoport új vezérigazgatója

„Mr. Oosting több mint 25 évnyi tapasztalattal rendelkezik márkanév, termék, marketing és értékesítés menedzselési területeken, amit most majd a Hasselblad élén kamatoztathat. Olyan neves gyártóknál dolgozott, mint például a Bulgari, a Prada, vagy a Gucci. A Vertu luxustelefonok gyártójának élén jelentős forgalom- és nyereségnövekedést valósított meg […]”

Vajon milyen irányba fogja majd az új vezérigazgató terelni a Hasselbladot? Fényképezőgép, vagy túlárazott divattermék lesz a svédek új produktuma? (Forrás: sonyalpharumors.com)

Hirdetések:
Weboldal készítés

.

Ezek is érdekelhetnek...