Ezért ne dőlj be a hivatalos képviseletek „izgatóinak”

Ma korábban szó volt arról, hogy a Canon indiai képviselete valami „HATALMASAT” prognosztizált egy izgató montázzsal. Persze, sokan (többek közt én is) egyből elkezdtek reménykedni és bízni abban, hogy a Canon végre nagy és hangos dobpergés közepette bejelenti az EOS 7D Mark II-t, vagy az új 100-400 milliméteres luxus-zoomot, vagy legalább egy 60-szoros átfogású optikával megáldott kompakt fényképezőgépet. De nem, ezekről sajnos szó sincs!

10525641_798948450135433_8973253021652726015_n

Az indiai Canon csupán egy helyi fotómaraton iránt szerette volna felkelteni az érdeklődést. Nos, egy biztos: most nagyon sokan odafigyelnek rájuk, de valószínűleg nem úgy, mint azt a szervezők elképzelték, vagy szerették volna. Pech, úgy tűnik, a PR-osok nem tanulnak semmiből.

Hirdetések:
Weboldal készítés Komel Kft. Matéria Kft.

.

Ezek is érdekelhetnek...

3 hozzászólás

  1. FrenkyPub szerint:

    Canon marketingesei nem csalodtam bennetek, hogy ismet csalodast okoztatok. 🙁

  2. npt szerint:

    Amikor azt írják, hogy „Készítsd elő a kamerádat!”, miért gondoljátok, hogy gépet fognak bejelenteni?

    • FrenkyPub szerint:

      Hat csak a remeny, hogy egyszer a Canon tulajok is fotozhatnak 36MP kornyeken nagy dinamikai tartomanyal. De objektiv lehetett volna. 🙂 Es a marketing szovegeket sokszor sokfelekeppen lehet ertelmezni.