Ma korábban szó volt arról, hogy a Canon indiai képviselete valami „HATALMASAT” prognosztizált egy izgató montázzsal. Persze, sokan (többek közt én is) egyből elkezdtek reménykedni és bízni abban, hogy a Canon végre nagy és hangos dobpergés közepette bejelenti az EOS 7D Mark II-t, vagy az új 100-400 milliméteres luxus-zoomot, vagy legalább egy 60-szoros átfogású optikával megáldott kompakt fényképezőgépet. De nem, ezekről sajnos szó sincs!
Az indiai Canon csupán egy helyi fotómaraton iránt szerette volna felkelteni az érdeklődést. Nos, egy biztos: most nagyon sokan odafigyelnek rájuk, de valószínűleg nem úgy, mint azt a szervezők elképzelték, vagy szerették volna. Pech, úgy tűnik, a PR-osok nem tanulnak semmiből.






Canon marketingesei nem csalodtam bennetek, hogy ismet csalodast okoztatok. 🙁
Amikor azt írják, hogy „Készítsd elő a kamerádat!”, miért gondoljátok, hogy gépet fognak bejelenteni?
Hat csak a remeny, hogy egyszer a Canon tulajok is fotozhatnak 36MP kornyeken nagy dinamikai tartomanyal. De objektiv lehetett volna. 🙂 Es a marketing szovegeket sokszor sokfelekeppen lehet ertelmezni.