Sztereotípiák

Valószínűleg ti is találkoztatok már olyan sztereotípiákkal, amelyek első olvasatra bár viccesen hangoztak, végül mégis igaznak bizonyultak. Nincs ez másképp a fotográfia világában sem, gyakran hangzanak el olyan mondatok, hogy az embernek kiesik a kanál a kezéből. Itt van például egy pár elgondolkodtató felsorolás márkahű fotósokról (a gyártók alfabetikus sorrendben):

Canon:

  • Szinte biztos, hogy esküvők, vagy rendezvények fotózásával foglalkozó vállalkozása van
  • Vlogger akar lenni
  • Képein csakis a bokeh-t lesi
  • Szórakoztató arc partikon
  • Mindig van nála egy „L-es”

FujiFilm:

  • Nem bírja elengedni a 35 mm-es filmet
  • Van egy Instagram fiókja, ami kizárólag portrékról szól
  • Legalább öt füles táskája van (tudod, amit a csajok a karjukra fűzve hordanak)
  • Kedvenc utazási célja Japán
  • Stílusos és laza arc

Nikon:

  • Kizárólag csillagfotókat és tengerparti látképeket készít
  • Imádja a „D” jelölésű optikákat
  • Nem tudja, mi az a videó
  • Egyszerűen imádja a fotográfiát

Olympus:

  • Vasárnaponként villásreggelit tart
  • Aranyos objektívekkel rendelkezik
  • Kizárólag madarakat képel
  • Van egy stílusos bőrtáskája
  • Imád a helyi galériában lézengeni

Panasonic:

  • Mindig arról beszél, milyen filmkészítőnek, vagy operatőrnek lenni
  • Legalább ötször megnézte Griffin Hammond (forgatókönyvíró, vlogger) „Sriracha” című dokumentumfilmjét
  • Extrém „stabil”
  • Van egy inaktív vlog-csatornája
  • Kizárólag nappal hagyja el a lakhelyét

Sony:

  • Kizárólag sötétben fényképez
  • Állandóan a dinamikáról csacsog
  • Csak rövid ideig képes odafigyelni valamire
  • Progresszív jellem
  • Többféle konvertált objektívvel rendelkezik

Hirdetések:
Weboldal készítés

.