A Canon követi az Apple példáját: jöhetnek az élményboltok

A mai gazdasági válságban – úgy tűnik – a gyártóknak mindent meg kell tenniük a potenciális vásárlók kegyeiért (értsd: pénzéért). Az Apple már évekkel ezelőtt rájött, hogy nem csak a ráció (észérvek, műszaki paraméterek, praktikum stb.), hanem a szív, a lélek is dönt egy-egy termékcikk kiválasztása és megvásárlásakor. A legfrissebb pletykák szerint ennek a példának megfelelően óhajtja a Canon kialakítani saját élményboltjait, melyek:

canon_logo.jpg

  • Hasonlóak lesznek az Apple üzleteihez (teljesen fehér, egyszerű kialakítás), ahol a nézelődők a gépeket kézbe is vehetik, „körbeszaglászhatják”,
  • Ezekben a boltokban direkt ki lesz alakítva egy próbaterület, ahol a fényképezőgépeket és az optikákat ki lehet majd próbálni. 8-10 iMac számítógép segítségével pedig meg lesz oldva az oktatás, termékinformációk közvetlen átadásának lehetősége,
  • A boltok fejlett audiovizuális rendszerrel lesznek felszerelve (nagyméretű LCD tévék stb.),
  • Az üzletek bejárata az ügyfeleket egy „LED csatornán” át vezetik be a bolt belterébe. Ezek segítségével próbálnak megfelelő vásárlói hangulatot teremteni.

Nos, a canonrumors.com pletykaoldal posztjában CR3 besorolást ad a hír valóságtartamának, tehát gyakorlatilag tényként kezelhetjük az információkat, azonban érdemes az olvasottakra továbbra is pletykaként tekinteni. Ha lesznek is ilyen élményboltok, azokat első körben bizonyára az Egyesült Államokban és Japánban láthatjuk majd.

Hirdetések:
Weboldal készítés Komel Kft. Matéria Kft.

.