Úgy tűnik, a 360°-os videók jöttek, láttak és győztek: a YouTube még idén márciusban jelentette be, hogy támogatja ezt a magával ragadó, a nézőt szinte beszippantó formátumot, erre most a népszerű közösségi média óriás, a Facebook is kijelentette, hogy zöld utat adnak ezeknek az újfajta videóknak. Nemsokára lehetőségünk lesz arra, hogy olyan, 360°-os mozgóképeket töltsünk fel a Facebookra, ahol a látómezőt vagy az egérrel, vagy – okoseszközök esetében – ujjunkkal tudjuk szabadon változtatni. Utóbbiaknál a beépített giroszkópnak köszönhetően akár az eszköz mozgatásával is befolyásolhatjuk majd a látott képet.
Az új technológiának hála teljesen új lehetőségek nyílnak meg előttünk, felhasználók előtt. Gondoljunk bele, hogy így mi magunk, nézők is szinte belecsöppenhetünk egy barátunk nyaralásába, sőt, új városokat, helyeket fedezhetünk fel interaktívan a fotel kényelméből. A Facebook olyan márkanevekkel kötött partnerséget, mint például a Star Wars, a Discovery, a GoPro, a LeBron James & Uninterrupted, az NBC’s Saturday Night Live, vagy a VICE, így igen érdekes tartalmak várhatóak. (Forrás: connect.dpreview.com)