Új márkamegjelenést vesz fel a Sigma

Az új termékek mellé új márkamegjelenéssel is készült a Sigma. Az új szóvédjegy, más néven a márkanév írásmódja, immár „seriffált” betűtípust használ. A korábbi stílus, amelyet a cég objektívjeire (is) rányomtattak, modern stílusú „sans serif” („serif nélküli”) betűtípust használt. A Sigma elmondása szerint ezt az új stílust „fokozatosan vezetik be a vállalat termékeinél, webhelyén, közösségi oldalain és termékcsomagolásain”. Az új írásmód már megtalálható a Sigma honlapján és a cég friss termékein.

A Sigma új megjelenése

A „Sigma” szimbóluma is frissült, afféle „kortárs” írásmódot kapott. „A görög Σ betű cégünk nevét tükrözi, és szimbolizálja a gyártási filozófiánk mögött meghúzódó vezérgondolatot: minden egyes termék a létrehozásában résztvevők technológiájának, tapasztalatának, szenvedélyének és szakértelmének összessége. […]” – olvasható a gyártó sajtóközleményében.

Az új megjelenés mellett a Sigma egy új „Art Projects” kezdeményezést jelentett be, amelynek során „együttműködik a művészekkel munkáik elkészítése és megosztása érdekében”. A programban részt vevő első két művész Sølve Sundsbø és Julia Hetta; a Sigma weboldalán már most megtalálhatók a két művész alkotásai.

Hirdetések:
Weboldal készítés Komel Kft. Matéria Kft.

.

Ezek is érdekelhetnek...