Megvan, miről szól a Canon „hihetetlen” újdonsága – vagy mégsem?

A napok óta tartó visszaszámlálás ma reggel 9-kor végre lejárt, de még órákkal azt követően sem láthattunk semmit a Canon oldalán, pedig már pattanásig feszült idegekkel, ökölbe szorult gyomorral vártunk valamit. Valamit – bármit -, amivel a Canon végre megválthatta volna a megfáradt rajongók lelkét, szívét. Most végre kibújt a szög a zsákból, és szerintem nagyon (de tényleg nagyon) sokan igen mérgesek lesznek a japán gyártóra. Ugyanis nem egy új, a fotózást technológiailag megújító, minden eddigit árnyékba taszajtó termékről hullott le a lepel, hanem – dobpergés –

canonimpossible1

..igazán, s teljesen őszintén megvallva: fogalmam sincs miről. A külföldi pletykalapokon és szakmai fórumokon olvastam pársoros levezetéseket, de egyszerűen nem értem, vagy csak a dühtől nem tudom megérteni, miről is szólt ez az egész marketinges borzalom, pedig valójában egy világrengető, kézzel is megfogható újdonságról – termékről, fényképezőgépről, szenzorról – kellene most itt beszélgetnünk. Az Adweek alábbiakat írja erről a „nesze semmi, fogd meg jól” hablatyról:

„A Canon kampánya egy új mini weboldal köré épül, ahol olyan videókat láthatunk, melyekben a főszereplők a gyártó termékeit alkalmazzák. Az egyik 45 másodperces videóban például azt látni, hogyan használta egy író a technológiákat ahhoz, hogy saját maga adja ki [a mindenki által visszadobott – a szerk.] könyvét. Az jövőben a Canon majd egyre bővíteni fogja az oldal tartalmát olyan videókkal, amiket ügyfelek és felhasználók küldenek majd be.”

Hát, hölgyeim és uraim, mindenki eressze ki nyugodtan a gőzt, lazuljunk el (aki tud), és kezdjünk el vadul forgatni, hogy minél előbb bővíthessük a Canon remek filmgyűjteményét, ahol csupa boldog és elégedett emberke játssza majd a főszerepet! [Álló ováció és taps]

Hirdetések:
Weboldal készítés

.

Ezek is érdekelhetnek...