„Virális”, azaz vírushoz hasonlóan, futótűzszerűen terjedő videót nem is olyan egyszerű készíteni, azonban ez mégis sikerült az Old Spice reklámarcainak, akik 2010-ben megalkották Isaiah Mustafa színész segítségével azt a klippet, amire nem csak a nők figyeltek fel. Az említett reklámfilmben a főszereplő egyetlen felvételben több jeleneten és díszleten röppen át, ami nem csak a színésztől, hanem a kameravezetéstől is komoly odafigyelést és profizmust követelt meg. Az ötlet egyébként Craig Allen és Eric Kallman fejéből pattant ki – a zseniális húzással a nagy múltú márka pillanatok alatt a köztudatba került. A reklám alatt a hogyan készült werkfilmet is megnézhetitek. (Forrás: slrlounge.com)
Olvastad már? Sigma objektívek tesztjei!
Keresés
Támogasd az MLZphoto oldalt!
Ha szeretnél hozzájárulni az MLZphoto weboldal működéséhez, kérlek támogass némi adománnyal:
Egyszerűen használj banki átutalást ("ADOMÁNY" megjegyzéssel): OTP Bank 11773425-04680611
Facebook Követők
Ha tetszik az oldal és naprakész információkat akarsz olvasni a témában, kérlek, nyomd meg a Tetszik gombot és kövess a Facebookon is!