Annyit röhögtünk mi is a Hasselblad Trevisoi Design Centerének szörnyszülöttjein produktumain, hogy végül bezárták – mármint a központot. Az információ egyelőre nem hivatalos, de vélhetően elfogyott a szponzorok pénze, vagy egyszerűen nem tudtak a tervezők újabb gusztustalanságot kitalálni, amit le lehetett volna tolni a nem létező vevőkör torkán. Szerintem ezt az egész cirkuszt ki kellett volna hagynia a Hasselbladnak, mert nem tartom valószínűnek, hogy jót tett volna a márka renoméjának. (Forrás: sonyalpharumors.com)

.



Sírni fogok! Most majd nem vehetek Sonyt 5-szörös áron???
azért csak találunk még neked valahol raktáron egyet-kettőt 😉
Erről mindig az jut eszembe, hogy a piackutatást kihagyták a képletből?
Az alapötlet még nem is lett volna rossz, hiszen az a réteg, mely nem csak álmodozik a szuper-sportkocsikban, a különféle high-end berendezésekben vagy exkluzív ruhákban valószínűleg egy fényképezőgép esetén is áldozna az átlagnál (jóval) magasabb összeget az egyedi, különleges megoldásért.
A baj mindössze annyi volt, hogy a rettentő magas árért konkrétan egy giccses, gagyi kinézetű gépet kapott az illető, mely semmiben nem különbözött az eredeti Sony variánstól. Egyedül az RX100 alapjaira épült Stellar-ra lehetett azt mondani, hogy úgy-ahogy fogyasztható volt a megjelenése.
A másik kettőre már nem és főleg a Nex7 klón Lunar volt ultra gagyi, ráadásul az objektíveken ott díszelgett a Sony felirat….
Ezek után csodálkoztak, hogy az a szűk réteg akit meg akartak célozni ezekkel a termékekkel azt mondta, hogy kösz nem kérek egy öszvér valamit 5x-6x áron díszdobozban, ijesztő design-nal, amikor ugyanezt egy Sony Szalonban is megveheti és még az esti Dom Pérignon pezsgőre is futni fogja….
Naivak ezek a svédek….
ezt nem a svédek találták ki, hanem az a befektetői csoport, aki felvásárolta a hasselbladot.
Ezeket Hasselblad csodákat többnyire az arab régióban tudták értékesíteni, de ezek szerint nem eleget…
100%?, mert az ötlet nagyon svédes. Más márkák esetében sem értik, hogy miért nem lehet a világ minden pontján svéd árakon értékesíteni a svéd termékeket…
A csilivilire egyre többet költenek nyugaton. Ezt pontosan tudták. Iphon pl. stb. A kütyüzésben a paraméterek unalmasak. Messze megfelelnek az átlagosak is. Rá kell menni a csicsára.
Így lett belőle Hasselbleed…