Az Instagram immár nem egy szimpla képmegosztó alkalmazás

Az Instagram főnöke, Adam Mosseri elmondása szerint az Instagram immár nem egy egyszerű képmegosztó alkalmazás, hanem egy egyre inkább a szórakoztatás, a videók és a vásárlás irányába elmozduló platform (lesz). Kutatások ugyanis kimutatták, hogy az emberek elsősorban a szórakozás utáni vágy miatt érkeznek az Instagramra. Éppen ezért neki, mint vezetőnek és az Instagramnak is változnia, mozdulnia kell ebbe az irányba, ami a szórakoztatásról, a trendekről és videókról szól. A TikTok és a YouTube hatalmas konkurenciát jelentenek, s ha az Instagram továbbra is releváns piaci szereplő szeretne maradni, akkor az alkalmazásnak, a felületnek is fejlődnie kell.

A változás szeleként a fejlesztők időközben több újítást tesztelnek élesben, mint például azt, hogy követésektől, illetve azok tartalmainak irányzatától, tematikájától függetlenül egyre több tartalmi ajánlást kapjanak a felhasználók. S mivel az elsőszámú kihívók a TikTok és a YouTube, ezért az Instagramnak is ezen oldalak működését kell követnie, ami nem csak a kezelőfelületet, hanem a tartalomközvetítést is jelenti. Az Ajánlásoknál a felhasználók megmondhatják az algoritmusnak, hogy milyen témakörökből szeretnének többet, illetve kevesebbet látni. Twitter tweetjében Mosseri részletesebben kitér az újításokra, illetve kifejti, hogy milyen fejlesztések várhatók a közeli és távolabbi jövőben az Instagramot illetően. Ezek a változások nyilván nem egy nap alatt fognak végbemenni, de jó látni, hogy az évek során kissé megfáradt platformba új életet lehelnek, ami szórakoztatóbb tartalmi közvetítést tesz majd lehetővé, mint eddig.

Hirdetések:
Weboldal készítés

.

Ezek is érdekelhetnek...