Bár az elmúlt években az okostelefonok feltörekvésének és a mondhatni stagnáló fototechnikai megoldásoknak hála (gondolok itt elsősorban az egyhelyben toporgó szenzortechnológiákra) világszerte lecsökkent az érdeklődés a fényképezőgépek iránt, a Japán piacról most mégis érdekes adatok érkeztek. Tavaly decemberben (tehát 2019-ben) Japánban a Canon – noha némi visszaesést kellett elkönyvelniük – még mindig erős piacvezetői szerepet töltött be, míg a Nikon visszaverekedte magát a második helyre. A Sony részesedése ugyan csökkent, de még így is elegendőek voltak a számok a harmadik helyre. A sokak által temetett Olympus növelte piaci részesedését, így javuló eredményeivel a negyedik helyet foglalta el. A FujiFilm „Kaizen” kissé vissza esett, de a vállalat még mindig tartja magát az ötödik helyen, noha a Panasonic komoly növekedést ért el, és komoly ostromlásba kezdett: már csak 1% különbség van a Fuji és a Pana részaránya közt. A mostani adatok némi erősödést mutatnak, de a 2018-as számokhoz képest még mindig komoly mértékű a visszaesés. (Forrás: bcnretail.com)
- Következő poszt Íme, a világ legkisebb középformátumú optikája!
- Előző poszt A Wise is beszáll a versenybe
Olvastad már? Sigma objektívek tesztjei!
Keresés
Támogasd az MLZphoto oldalt!
Ha szeretnél hozzájárulni az MLZphoto weboldal működéséhez, kérlek támogass némi adománnyal:
Egyszerűen használj banki átutalást ("ADOMÁNY" megjegyzéssel): OTP Bank 11773425-04680611
Facebook Követők
Ha tetszik az oldal és naprakész információkat akarsz olvasni a témában, kérlek, nyomd meg a Tetszik gombot és kövess a Facebookon is!