A Panasonic és a m4/3

A Panasonic képalkotással foglalkozó üzletágának vezetője, Yosuke Yamane egy interjúban elmondta, hogy továbbra is elkötelezettek a m4/3 rendszer mellett. Bár már több mint 3,5 év telt el a DC-GH5 bemutatója óta, még mindig keresett termék a készülék, hiszen a legtöbb „hobbista”, illetve kis büdzsével dolgozó filmkészítő a m4/3 formátumot választja videózáshoz. Yamane úr ismét elmondta, hogy ahogyan eddig, úgy továbbra is fejlesztik a m4/3 rendszert csakúgy, mint az L-bajonettes full frame gépeiket, objektívjeiket, hogy a vásárlók igényeit kielégítsék. A GH6 kapcsán Yamane úr biztosította a kérdezőt afelől, hogy továbbra sem zárják ki a gép kifejlesztését.

Azonban a legfrissebb hírek szerint a Sigma nincs megelégedve az L-bajonett fejlődésével, ezért arra sürgeti a Panasonic illetékeseit, hogy több figyelmet szenteljenek a rendszernek. Ennek a „sürgetésnek” – egyesek szerint – az lehet akár az egyik hatása, hogy a Panasonic APS-C szenzorral is felszereli majd az L-bajonettes vázait, persze, ez többletkiadással is járna, hiszen a kisebb lapkához kisebb kört rajzoló üvegeket is ki kéne fejleszteni, ha nem akarják a full frame lapkákhoz tervezett üvegek fölösleges többlettömeget és méretet ráerőltetni a kisebb gépekre. Ha pedig már van APS-C érzékelős, L-bajonettes rendszer, akkor meg minek a m4/3? Nos, megnyugtató tudni, hogy a Panasonic egy igen széleskörű m4/3-os gép- és objektívparkkal rendelkezik, amit azért nem pár perc alatt fejlesztett ki. Ha pedig már megvan egy adott termékpaletta, ami bevált, azt minek eldobni? Szóval, egyelőre senki sem lát a jövőbe, de a m4/3 köszöni, jól van, stabil lábakon áll.

Hirdetések:
Weboldal készítés

.

Ezek is érdekelhetnek...