A Ferrari istállójából induló Sebastian Vettelé lett a világ első Leica SL fényképezőgépe, amit nem is olyan rég jelentett be a német gyártó. Nyilván nem okozna neki pénzügyi gondot, hogy saját zsebből vásárolja meg a készüléket, de a forrás azt feltételezi, hogy ajándékba kapta a Leicától, hogy így reklámozzák az új masinát – hát igen, a pénz oda megy, ahol már van belőle bőven 🙂






A Fujifilm meg minden Adobe MAX résztvevőnek adott ajándékba egy X-T10 + 18-55 f2.8-4 kitet. Szerintem az nagyobb kiadás volt a gyártó részéről és a résztvevők sem dúsgazdag playboyok, hogy utálni kelljen őket amiért ingyen ajándékot kapnak.
bakker, nem hívtak meg :/
Engem sem, bár azért ha megjelenek nyakamban egy X-T1 + 18-55 kombóval, akkor lehet annyira nem tud felzaklatni egy ilyen ajándék. 😀
A Leica részéről nincs ebben semmi extra. Német cég, német versenyző és azt se feledjük el, hogy az F1-ben mozgolodó emberek meg tudják fizetni a Leica termékeket. Magyarországon is történt már hasonló, egy autómárka egy sportoló kapcsolat, mikor is az Audi egy autóval támogatott egy sportolót. Audi – Hosszú Katinka. Egy példa.
es meg is erdemli, senki nem irigyli el tole.
Ez kőkemény marketing. Nincs ebben semmi. Ez ugyanaz a kategória, mintha kirakna a világba 120 óriásplakátot, vagy mikor valamelyik sportoló mondja a reklámban, hogy márpedig ő Dzsilettel borotválkozik. A Leica azt nézte, mennyien ismerik ezt az embert, mennyi emberhez jut majd el ez a hír, mint újságban, interneten, stb., meg még persze jópár szempont alapján, de a lényeg ez. Ráadásul itt nem is a fő lényeg a típus, hanem maga a Leica mint márka.