Úgy tűnik, a Kodak márkanevet nem lehet agyonütni, még úgy sem, hogy állandóan alázzák, és a Kodak névhez méltatlan termékek felcímkézésére használják. Most épp a gyenge közepes elektronikai eszközöket gyártó Archos szemelte ki magának a Kodak sárga-piros logóját: „Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy mi is viselhetjük a Kodak emblémáját, és közös erőfeszítésekkel vezethetjük be a márkanevet a táblagépek piacára. Már nagyon várjuk, hogy végre az emberek kezébe adhassuk új termékeinket.” – mondta az Archos ügyvezetője, Loïc Poirier.
Elsőként az európai piacot szeretnék elárasztani a Kodak márkanevével fémjelzett táblagépekkel. Mivel a francia Archos elsősorban az olcsó és belépő kategóriás termékeiről ismert, senki se gondolja azt, hogy majd ezen a „költséghatékonyságon” pont most, a Kodak kedvéért fognak változtatni, habár a megállapodás szerint „tetszetős dizájn” (ja, már amennyire egy kilapított téglalap tetszetős tud lenni, ugye) és „a legújabb technológiák” szerint épülnek majd a Kodak tabletek. Mivel az ősrégi márka a fényképészet világából vált ismerté, ezek a speciális táblagépek „fotós és videós alkalmazásokkal” előtelepítve érkeznek majd. Árakat egyelőre nem tudni, de a boltokba kerülés dátuma sem ismert, csak annyi bizonyos, hogy idén nyáron válhatnak elérhetővé a Kodak lapos gépei. (Forrás: dpreview.com)