Idén eddig 11 milliárd dolláros bevételt könyvelhetett el az Adobe, amiből egyedül az utolsó negyedben 2,99 milliárd USD folyt be. Három év alatt gyakorlatilag megduplázta bevételeit az óriáscég, és az idén 24%-kal többet keresett, mint tavaly. Az illetékesek szerint a hatalmas siker javarészt az előfizetői modellnek köszönhető, így bármennyire is szeretné azt a felhasználók egy része, semmi esély arra, hogy a vállalat ezen az üzleti politikán változtasson. Egy biztos: mindenki jól járt, aki pár évvel ezelőtt bevásárolt az Adobe részvényeiből! (Forrás: news.adobe.com)
- Következő poszt Vérszegény lehet a következő Photokina
- Előző poszt Az SD formátum még egy jó darabig velünk marad!
Olvastad már? Sigma objektívek tesztjei!
Keresés
Támogasd az MLZphoto oldalt!
Ha szeretnél hozzájárulni az MLZphoto weboldal működéséhez, kérlek támogass némi adománnyal:
Egyszerűen használj banki átutalást ("ADOMÁNY" megjegyzéssel): OTP Bank 11773425-04680611
Facebook Követők
Ha tetszik az oldal és naprakész információkat akarsz olvasni a témában, kérlek, nyomd meg a Tetszik gombot és kövess a Facebookon is!