A japán BCN Ranking jelentése szerint a FujiFilm átvette a második helyezést! A FujiFilmnek sikerült tehát megelőznie a japán piacon eddig második helyen szereplő Sony-t, amire 2019 óta nem volt példa. Bár az előnyük számszerűsítve elég kicsinek tűnik (21,5%-os piaci részesedése van a Sony 21,2%-os szeletéhez képest), a részvényeseknek mégis komoly okuk lehet az ünneplésre, hiszen a többi piaci szereplővel szemben csakis a FujiFilm ért el komoly növekedést az elmúlt hónapokban. A beszámoló alapján a FujiFilm sikerét a nemrégiben bemutatott instant-filmes fényképezőgépnek, az Instax Mini Evo-nak köszönheti elsősorban. A BCN Ranking egyébként egy valódi értékesítési adatokra épülő adatbázis, amely napi szinten gyűjti és összesíti a személyi számítógépek, digitális háztartási készülékek stb. tényleges eladási adatait a háztartási elektronikai cikkeket forgalmazó nagykereskedőktől és online boltoktól Japánban országszerte.
- Következő poszt 4,2 gigapixeles másolatot készített a Canon a felbecsülhetetlen értékű japán műkincsről
- Előző poszt A legmodernebb képérzékelők egyikével érkezett a Leica M11
Olvastad már? Sigma objektívek tesztjei!
Keresés
Támogasd az MLZphoto oldalt!
Ha szeretnél hozzájárulni az MLZphoto weboldal működéséhez, kérlek támogass némi adománnyal:
Egyszerűen használj banki átutalást ("ADOMÁNY" megjegyzéssel): OTP Bank 11773425-04680611
Facebook Követők
Ha tetszik az oldal és naprakész információkat akarsz olvasni a témában, kérlek, nyomd meg a Tetszik gombot és kövess a Facebookon is!