A japán BCN Ranking jelentése szerint a FujiFilm átvette a második helyezést! A FujiFilmnek sikerült tehát megelőznie a japán piacon eddig második helyen szereplő Sony-t, amire 2019 óta nem volt példa. Bár az előnyük számszerűsítve elég kicsinek tűnik (21,5%-os piaci részesedése van a Sony 21,2%-os szeletéhez képest), a részvényeseknek mégis komoly okuk lehet az ünneplésre, hiszen a többi piaci szereplővel szemben csakis a FujiFilm ért el komoly növekedést az elmúlt hónapokban. A beszámoló alapján a FujiFilm sikerét a nemrégiben bemutatott instant-filmes fényképezőgépnek, az Instax Mini Evo-nak köszönheti elsősorban. A BCN Ranking egyébként egy valódi értékesítési adatokra épülő adatbázis, amely napi szinten gyűjti és összesíti a személyi számítógépek, digitális háztartási készülékek stb. tényleges eladási adatait a háztartási elektronikai cikkeket forgalmazó nagykereskedőktől és online boltoktól Japánban országszerte.
- Következő poszt 4,2 gigapixeles másolatot készített a Canon a felbecsülhetetlen értékű japán műkincsről
- Előző poszt A legmodernebb képérzékelők egyikével érkezett a Leica M11
Olvastad már? Sigma objektívek tesztjei!
Keresés
Támogasd az MLZphoto oldalt!
Ha szeretnél hozzájárulni az MLZphoto weboldal működéséhez, kérlek kattints ide, és légy te is hivatalos támogató!
Vagy hívj meg egy kakaóra:
Vagy egyszerűen használj banki átutalást ("ADOMÁNY" megjegyzéssel): OTP Bank 11773425-04680611
Facebook Követők
Ha tetszik az oldal és naprakész információkat akarsz olvasni a témában, kérlek, nyomd meg a Tetszik gombot és kövess a Facebookon is!