„Nem hiszed el, mit tett ez az ember ezzel az objektívvel”, „Mutatom, hogyan kell jobb képeket készíteni”, „Belehalhatsz, ha így fotózol”, „Kizárt, hogy ilyet te is tudj fényképezni”, „Eldől a gyártó sorsa, bedőlhet az egész iparág”, „Kínzással is felér, annyira ócska a gyártó új gépe” – és még sorolhatnám, de szerencsére (egyelőre?) a fotós szakújságírásban nem találkozni annyi „blikkfangos” címmel, mint a bulvársajtóban. Azonban az elmúlt pár év során annyira megváltoztak az olvasói szokások, hogy csak lesek! Nem tudom, hogy az ingerküszöb nőtt-e, vagy a kovid okozott valami paradigmaváltást, de világszerte az tapasztalható, hogy a sajtó egyre agresszívebben próbál beférkőzni az emberek tudatába. Csökkent az olvasótábor? Nincs elég kattintás? Nem értem, mi történt, mi okozza ezt a globálisnak mondható jelenséget (külföldi „kollégáknál” is tapasztalható a jelenség). Te, kedves olvasóm, változtattál „tartalomfogyasztói” szokásaidon (de rühellem ezt a kifejezést, brr!)? Kevesebbet olvasol fotós tematikában? Ha igen, miért? Köze van ennek a világjárványhoz (kevesebb utazás, kieső bevételek stb.)? Vagy egyszerűen kevesebb az érdekes tartalom? Nem jelennek meg olyan eszközök, amik felkeltik az érdeklődésedet? Hálás lennék, ha itt, vagy a facebook csoportban hozzászólásként röviden elmondanád a véleményed! Köszi előre is!
- Következő poszt Újfajta szenzortechnológián dolgozik a Sony
- Előző poszt Nagyot frissült kedvenc képmenedzselő szoftvered!
Sigma
Keresés
Támogasd az MLZphoto oldalt!
Ha szeretnél hozzájárulni az MLZphoto weboldal működéséhez, kérlek kattints ide, és légy te is hivatalos támogató!
Vagy hívj meg egy kakaóra:
Vagy egyszerűen használj banki átutalást ("ADOMÁNY" megjegyzéssel): OTP Bank 11773425-04680611

Facebook Követők
Ha tetszik az oldal és naprakész információkat akarsz olvasni a témában, kérlek, nyomd meg a Tetszik gombot és kövess a Facebookon is!