Kipukkant a „modern újságírás” lufija?

Nem hiszed el, mit tett ez az ember ezzel az objektívvel”, „Mutatom, hogyan kell jobb képeket készíteni”, „Belehalhatsz, ha így fotózol”, „Kizárt, hogy ilyet te is tudj fényképezni”, „Eldől a gyártó sorsa, bedőlhet az egész iparág”, „Kínzással is felér, annyira ócska a gyártó új gépe” – és még sorolhatnám, de szerencsére (egyelőre?) a fotós szakújságírásban nem találkozni annyi „blikkfangos” címmel, mint a bulvársajtóban. Azonban az elmúlt pár év során annyira megváltoztak az olvasói szokások, hogy csak lesek! Nem tudom, hogy az ingerküszöb nőtt-e, vagy a kovid okozott valami paradigmaváltást, de világszerte az tapasztalható, hogy a sajtó egyre agresszívebben próbál beférkőzni az emberek tudatába. Csökkent az olvasótábor? Nincs elég kattintás? Nem értem, mi történt, mi okozza ezt a globálisnak mondható jelenséget (külföldi „kollégáknál” is tapasztalható a jelenség). Te, kedves olvasóm, változtattál „tartalomfogyasztói” szokásaidon (de rühellem ezt a kifejezést, brr!)? Kevesebbet olvasol fotós tematikában? Ha igen, miért? Köze van ennek a világjárványhoz (kevesebb utazás, kieső bevételek stb.)? Vagy egyszerűen kevesebb az érdekes tartalom? Nem jelennek meg olyan eszközök, amik felkeltik az érdeklődésedet? Hálás lennék, ha itt, vagy a facebook csoportban hozzászólásként röviden elmondanád a véleményed! Köszi előre is!

Hirdetések:
Weboldal készítés Komel Kft. Matéria Kft.

.

Ezek is érdekelhetnek...