„Nem hiszed el, mit tett ez az ember ezzel az objektívvel”, „Mutatom, hogyan kell jobb képeket készíteni”, „Belehalhatsz, ha így fotózol”, „Kizárt, hogy ilyet te is tudj fényképezni”, „Eldől a gyártó sorsa, bedőlhet az egész iparág”, „Kínzással is felér, annyira ócska a gyártó új gépe” – és még sorolhatnám, de szerencsére (egyelőre?) a fotós szakújságírásban nem találkozni annyi „blikkfangos” címmel, mint a bulvársajtóban. Azonban az elmúlt pár év során annyira megváltoztak az olvasói szokások, hogy csak lesek! Nem tudom, hogy az ingerküszöb nőtt-e, vagy a kovid okozott valami paradigmaváltást, de világszerte az tapasztalható, hogy a sajtó egyre agresszívebben próbál beférkőzni az emberek tudatába. Csökkent az olvasótábor? Nincs elég kattintás? Nem értem, mi történt, mi okozza ezt a globálisnak mondható jelenséget (külföldi „kollégáknál” is tapasztalható a jelenség). Te, kedves olvasóm, változtattál „tartalomfogyasztói” szokásaidon (de rühellem ezt a kifejezést, brr!)? Kevesebbet olvasol fotós tematikában? Ha igen, miért? Köze van ennek a világjárványhoz (kevesebb utazás, kieső bevételek stb.)? Vagy egyszerűen kevesebb az érdekes tartalom? Nem jelennek meg olyan eszközök, amik felkeltik az érdeklődésedet? Hálás lennék, ha itt, vagy a facebook csoportban hozzászólásként röviden elmondanád a véleményed! Köszi előre is!
- Következő poszt Újfajta szenzortechnológián dolgozik a Sony
- Előző poszt Nagyot frissült kedvenc képmenedzselő szoftvered!
Olvastad már? Sigma objektívek tesztjei!
Keresés
Támogasd az MLZphoto oldalt!
Ha szeretnél hozzájárulni az MLZphoto weboldal működéséhez, kérlek támogass némi adománnyal:
Egyszerűen használj banki átutalást ("ADOMÁNY" megjegyzéssel): OTP Bank 11773425-04680611
Facebook Követők
Ha tetszik az oldal és naprakész információkat akarsz olvasni a témában, kérlek, nyomd meg a Tetszik gombot és kövess a Facebookon is!